Friday 27 February 2015

Antara Fakta & Auta - Laporan Merdeka Centre Dakwa Populariti Najib Razak 44% Berbanding Banduan




Banduan kesalahan seks luar tabie Anwar Ibrahim yang dihukum penjara 5 tahun kerana meliwat pekerjanya semakin hari semakin hilang pengaruh. Fakta yang paling jelas dapat kita lihat apabila tidak sampai 20 orang yang hadir memegang lilin dihadapan penjara Sg Buloh seminggu setelah banduan ini dipenjarakan.

Melalui admin FB nya pula banduan peliwat ini mengeluarkan status yang dianggap lucu apabila menyatakan bahawa "Rakyat sudah hilang keyakinan kepada YAB PM Dato Seri Najib dan minta Najib Razak berundur".

Satu kenyataan yang dangkal oleh banduan ini melalui admin FB nya kerana seluruh rakyat Malaysia tahu bahawa Anwar Ibrahim sendiri sudah hilang sokongan bukan sahaja rakyat Malaysia malah ahli PKR seluruh negara juga sudah menolak ketua umum mereka ini kerana jijik dengan kelakukan dan perangai Anwar Ibrahim.

Bukan itu sahaja, malah isteri banduan ini Wan Azizah sendiri bergelut untuk mempertahankan jawatannya selaku Presiden PKR apabila sudah banyak desakan daripada akar umbi yang mahukan Yb Azmin Ali mengambil alih jawatan tersebut dan minta Wan Azizah berundur pada persidangan PKR tahun ini.

Keluarga Anwar Ibrahim sebenarnya sedang dalam tertekan kerana tidak mendapat sokongan dari rakyat Malaysia. Ini telah dibuktikan sejak bermula kes liwat dibicarakan sehinggalah saat ini yang mana 99.9% rakyat Malaysia tidak mengambil peduli dengan seruan keluarga Anwar Ibrahim untuk mengajak rakyat turun ke jalanraya dan melawan kerajaan apatah lagi mahu terlibat dalam membebaskan Anwar Ibrahim.

Laporan Merdeka Centre yang menyatakan YAB PM Dato Seri Najib Razak hanya memperolehi 44% populariti dari rakyat adalah palsu kerana kita tahu Merdeka Centre merupakan budak suruhan keluarga Anwar Ibrahim dan 44% ini timbil waktu ini bagi mengalihkan isu sebenar bahawa Anwar Ibrahim hilang sokongan rakyat dan ahli PKR sendiri.

Saya mohon agar keluarga Anwar Ibrahim hentikan kerja kerja bodoh dan kurang cerdik sebegini kerana sedarlah bahawa zaman kegemilangan Anwar Ibrahim selaku ketua pembangkang mahupun ketua umum bagi PR sudah berlaku. Tidak usah pergi jauh lihat sendiri di Selangor apabila ahli PKR, DAP & PAS sudah berada dibelakang Azmin Ali menyuarakan sokongan bagi mengambil alih tampuk Presiden PKR dari Wan Azizah.

Hari ini bukan sewaktu 1998 kerana hari ini rakyat sudah kenal siapa Anwar Ibrahim yang sebenar dan rakyat sudah tahu bahawa Anwar Ibrahim adalah penyumbahleweng seks dah Najib Razak Perdana Menteri yang berjiwa rakyat.

Moga keluarga Anwar Ibrahim sedar, jalan terbaik waktu ini adalah meminta Anwar Ibrahim bertaubat dan mengisafi perbuatan terkutuknya serta memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan juga mangsa mangsa yang diliwatnya selama ini.

Bro Azri
( Najib Razak 100% 👍 )

No comments:

Post a Comment