Wednesday 7 January 2015

Wajah Ceria Anak-Anak Melayu Boneka DAP Chauvenist




Tahniah kepada parti DAP yang berjaya merekrut lebih ramai anak anak Melayu menyertai mereka.

Saya tidak hairan dengan penglibatan anak anak Melayu hari ini yang mudah menyertai sebuah parti politik berhaluan Komunis kerana mereka tidak tahu tentang sejarah parti politik di Malaysia. Malah Ibu Bapa mereka juga mungkin merupakan bekas pejuang Melayu Komunis sewaktu dizaman Chin Peng.

Parti Komunis Malaya (PKM) merupakan parti yang dipenuhi dengan orang orang Cina Chauvenist yang anti kepada Melayu dan juga Islam. PKM bergerak atas semangat mahu kuburkan kuasa Melayu di Malaya dan mahu menjadikan Malaya waktu itu sebuah republik Komunis. Itu asas perjuangan mereka dan oleh kerana mereka hanya dianggotai masyarakat Cina maka Chin Peng melihat Melayu perlu ada bagi menarik lebih ramai orang Melayu menyokong Komunis agar memudahkan kerja menghancurkan kuasa Melayu di Malaya waktu itu. Maka tertubuhlah pasukan Melayu PKM yang mana merupakan sayap kanan kepada Chin Peng bagi melancarkan operasi mereka menghapuskan Kerajaan Melayu.

Hari ini DAP menggunakan taktik yang sama, hasut anak anak Melayu menyertai mereka dengan harapan lebih ramai boneka Melayu dapat mereka gunakan untuk menyerang sesama Melayu dan Islam. Itu agenda Komunis dan ianya tidak boleh dinafikan bahawa DAP berjaya dengan menambah keahlian Melayu yang menyerati DAP.

Nasihat saya, janganlah menghambakan diri kita kepada sebuah parti yang matlamat dan agenda mereka mahu hancurkan Melayu. Contoh sudah ada dimana Melayu Singapura dipergunakan oleh Lee Kuan Yew. Adakah anda anak anak Melayu yang menyertai DAP hari ini sanggup dikencing kuburnya oleh cucu cicit kelak kerana anda menjadi penyumbang kepada kehancuran Kerajaan Melayu yang ada?

Tahniah DAP khususnya Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan penggerak utama memesongkan anak anak Melayu iaitu anak cina pungut Zairil Khir Johari.

Sedarlah wahai anak anak Melayu, sedar sebelum terlambat. 😕

No comments:

Post a Comment