Monday 15 December 2014

Hishammuddin Hussein Ajar Aku Erti Kesetiaan



Aku suka dengan kesetiaan, aku suka dengan pendiriaan yang cekal dan utuh. Jadi tidak mustahil bila aku sokong Dato Seri Hishammuddin kerana aku baca, aku kaji, aku belajar sejarah Hishammuddin. Aku ambil tahu sejarah Dato Onn, aku belajar sejarah Tun Hussein dan aku ambil tahu tentang perjuangan UMNO.

Hishammuddin punya kesetiaan yang tinggi pada parti keramat UMNO. Sejarah tahun 1999 cukup membuktikan apabila Hishammuddin memilih laluan yang menjadi cemuhan apabila mengikuti Tun Mahathir walaupun Anwar Ibrahim punya pengaruh yang besar waktu itu. 1999 kerana Hishammuddin memilih untuk meninggalkan Anwar Ibrahim dan beliau diberi gelaran "Siti Hishammuddin" oleh para pengikut setia Anwar Ibrahim yang pada waktu itu juga merupakan ahli UMNO.

Hishammuddin setia, setianya hingga hujung nyawa. Slogan "UMNO Dulu Kini & Selamanya" yang diberikan Hishammuddin mahu untuk kita setia dan utuh pendiriaan pada UMNO parti keramat.

#Brotherhood

No comments:

Post a Comment